GI

Hittills har metoden funkat rätt så bra dock har jag syndat någon enstaka gång,  men vaddå liksom..

Frukost: 1 ägg 1 liten yoghurt 1 hårdmacka med keso 1 glas vatten/juice
Mellanmål: 2 frukter
Lunch: Kycklingsallad +creme fraiche
Middag: Kyckling/kött och sallad + creme fraiche
kvällsfika: 1 frukt och/eller hårdbrödmacka med keso

Känner mig faktiskt piggare och kryare men det jobbiga är att man blir så himla mätt när man ska typ trycka en frukt stup i kvarten pga. mellanmålen, plus att jag som aldrig käkat frukost förr har det blivit en helt annan situation. Kycklingsalladen är inte för att vara extra nyttig utan jag gillar helt enkelt kyckling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0