bra. mm mycket bra. perfekt.

Snyggt. Har letat som en dåre efter en vettig häst att rida. Hittar en i bureå, men nu har jag en till på g också. Känns jobbigt att välja men det måste jag ju. En annan idiotisk sak är att jag gjort så att båda dessa hästar ska ridas till helgen, en vanlig helg utan alkoholintag dagen innan hade det inte varit något. Men det är balzac på fredag så då är jag inte körklar tidigt på lördag morgon som jag måste vara för att hinna med. Fast det löser sig, det gör det alltid, på något sätt.

Det är fortfarande svinkallt ute, men de fyrbenta djuren som bor i huset måste ändå ut och röra på sig. Så det är väl det jag har gjort som varit ansträngande idag. Promenad i skogen. Hostar och håller på men snart är frisk igen. Ikväll kommer mina girlfriends hit.

pok

 och ja, jag lider av bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0