Olivia

Känner att jag varit oerhört dålig på att uppdatera i bloggen men senaste veckorna har BARA bestått av plugg! Har inte haft tid till någonting annat förutom det och lite träning. Så nu har man dragit på sig en förkylning, nice work - tack skolan..
I morgon blir det operation så vi får väl se hur man mår efter detta. Alla stora arbeten är i allafall inskickade vilket är tur eftersom man tydligen mår fruktansvärt dåligt efter denna operation.
Precis såhär ser det ut i munnen min.
- Har en smula panik med tanke på att man ska vara vaken under operationen.
- Är förkyld så jag vette fasen vart jag ska andas ifrån.
- Vet inte hur länge jag kommer ha ont och må dåligt och i helgen händer massor med saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0