Let it rock

var en vecka sedan jag skrev här.
Är sönderstressad tack vare skolan, att jag bara skjuter saker framför mig gör inte saken bättre. Har haft ont i huvudet konstant en längre tid nu. Det kan inte vara synfel påstår moder eftersom jag kollat synen typ 2ggr per år. Tror det är ngt med nacken eller så, möjligtvis stress.

Grejen med skolan är att vi är typ alltid lediga men har miljoner uppgifter ändå. Jag går hellre skola än att försöka jobba hemma och ha inlämningsuppgifter. Har fått dåligt på alla inlämningar senaste tiden så min tro på mig själv är inte på topp...

Nä nu ska jag ta och fixa lite i läggan innan jag åker till Ansellia, blir en mystur i skogen :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej, jag undrar om ni skulle kunna skriva lite mer om menta träning? har inte fått grepp om vad det är riktigt :)

2010-02-22 @ 17:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0