If we ever meet again

Senaste dagarna har varit så sjukt annorlunda än vad jag är van.
Bor inte hemma längre, vilket betyder att jag har ansvar för att plocka undan, diska, laga mat, sätta i motorvärmaren osv.
Jag som nog är den mest bortskämda människan som finns, kan inte koka potatis eller nåt. Men igår så lagade jag fiskpinnar och potatismos och det gick det med. Har varit utan dator eftersom den blev trasig, men idag så får jag tillbaka den. Just nu är jag hemma i hamn på besök, ska äta några mål mat så jag klarar mig ett tag innan jag åker till lägenheten igen. Tror jag ska ta och sova en stund också, har inte sovit speciellt gott då katterna väcker mig ca tio ggr per natt.



Fredag: Red Ansan
Lördag: Red Ansan
Söndag: Hoppade Primus
Måndag: Hoppade primus, promenad
Tisdag: Red Ville och Ansan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0