We are who we are

Måste vara ett virus som går här på bloggen, latviruset? har nog också blivit influerad, dock så har jag gjort oerhört mkt viktiga saker, dock inte oviktiga saker som jag behöver göra.. aja kommer väl sen..kanske..eller näe. träningen idag gick väl sådär, första gången vi tränade introt så skenade alla hästarna & Lina landade i backen. Ingen riktigt illa skadad men det blir nog lite extra nerver till luciashowen efter detta.. Bjuder i allafall på SHOW!! oavsett om vi sitter kvar eller ej. Nu ska jag göra något åt mig själv, ser ju ut som 7 svåra år måste jag säga. Kanske reducerar ner det till "5 svåra" i allafall.
Ikväll blir det finmiddag i överklassområdet i Skehamn.

På vägen hem från stallet.

O- Helvette vad killen stirrade?
J-Ja? två snygga tjejer i pannband
O- Osminkade
J- Håret bakåt
O- ser skalliga ut..och med ridkläder

why not liksom?

/O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0