Kroppen död men hjärnan pigg, vad gör man ?

Hej,  idag har jag bott på stallet. 08.45 befann sig Malin på stallet fullt upp med att släppa ut djuren, -17 grader fryser som ett djur, men känner dock en känsla av att vara  nöjd och glad ! häst nummer 1 rids,  45 minuter senare  och 5 meter längre armar. klockan  börjar  närma sig luch och  rid tur nummer 2 och lucia träning, en ponny rackare  den här gången. träningen börjar med att Lina flyger av och vi måste byta till en annan häst.  Lunchen avklarad dax för häst nummer 3, snäll och go mot en trött och sliten Malin uppskattas  mycket!  efter  häst rejset så är de dax att jobba (ledsagare).  Hemfärd kl 17.25 -20 grader blå om läpparna och vit om fossingarna..
Kvällen tillbringas  hos Karro med sämsta filmen (Boogey man) och trevligt sällskap.
  • Malin säger:  Jag har hittat en sida med snygga män!
  • Daniel säger:  Är de www.Daniel.se eller?
Helt plötsligt, de  droppar blod ur näsan,  denna dag togs allså en näsblodsoskuld!
jo jag vet att jag är äcklig ibland.
/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0