framtiden är inget jag vill veta av...

Hej hallå!  Idag har jag varit på jobbmöte, och de gör mej inte gott kan jag säga, allt runt vad som ska hända här näst gör mej tankspridd och förvirad, hatar att tänka på framtiden..  spontana grejer är de som jag  gillar bäst och  är roligast och minst ångestframkallande, fast de gör dåtiden luddig  och ångest igen..  ångest är något jag  aldrig kommer undan? men det är ändå i slutändan roligare att leva i nuet och sluta tänka på dåtid och framtid. jag hatar att planera och de  gör mej virrig och jobbig för allmänheten.  att man aldrig kan avra  nöjd  de ska  alltid  vara  nått som ligger och  gnabbar. ÅÅÅH Jag vill också vara  nöjd någon gång? Äter inga piller i onödan men ett NÖJD-piller skulle jag nog knapra i mej direkt!.
Som det är nu? nej tack!!!!!!!
Norge?
Umeå?
vara kvar?
köpa häst?
England?
resa?
plugga?
förslag undanbes inte! så infoga några ideér? TACK!





Ja annat som har hänt idag lunch på Waynes mysigt med alla fina minus en som jobbade, lottade vem vi skulle köpa en hemlig present till! tror jag vet vad jag ska inhandla! Jakten efter nyårs klänning fortsätter också, verkar inte finnas nått som vill passa på min kropp.
kvällen  spenderades på stallet tillsammans med hästarna, brudarna  och Lucia shows tänk. Mindre roligt med förberedelser hjärntänk men sånt måste också göras  om de ska bli bra!
Nu sitter jag och fördriver tiden med att kika kläder,  får hålla hårt i Nordea-kortet innan något sker oförhastat...
Ge mej 5cm längre kropp skulle allt lösa sig utan att  bryta fötterna. skulle  vara extremt tacksam!

/malin

Kommentarer
Postat av: mästarn

resa på en häst till norge där du pluggar engelska? då får du med allt!=D

2010-12-08 @ 01:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0