sursto

Hej!
Frissan var helt klart ett måste,  blev väl värt pengarna hoppas jag, löshåret är nu också färgat hoppas bara de passar in i mitt hår!
Vi hoppade bana idag de gick väl bra förutom att jag hade den suraste Prillan idag hon ville nog att jag skulle ligga på backen så hon skulle kunna stampa på mej. Tur nog höll jag mej fast, kanske en vana efter alla ponnyer man har ridit under alla dessa år! Någon som ska börja använda skyddsväst är i alla fall Olivia innan hon bryter ryggen eller nått annat! Hon har en till och med så fattar inte varför hon inte har den? Säger bara tur att inte Olivia var en kille idag! Sent blev det på stallet också hemma kvart över nio, inte så konstigt att min mage gör ont. Något jag måste börja med är att äta regelbundna tider, gå och lägga mej i tid och inte sova bort hela förmiddan dan efter. Kanske ska bli mitt nyårslöfte, en till sak ske är att jag måste börja träna!
My Promise "Prillan"
/m





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0