peppakakor gånger 100

halllåå! lite update dålig på att skriva, haft för mycket att tänka på. förlåt
branchfesten var lyckad synd bara att de var lite folk bara..  Tack för förfesten tjejer (Anna, Matilda och Angelica) vin, förfestspel och chips gillas!
Dagarna tills idag kom jag inte ihåg vad jag har gjort, som sagt hjärnan är i kaos! idag iallafall har jag haft utsläpp av djuren, kört käraste PMY(bilen) till hamn och ätit lunch med Karro. Efter lunchen blev det att tillsammans med Karro agera taxi och barnvakt!  Hittade en ny kärlek idag också Karros syrras hund Lycka, sån vovve vill jag ha!
Efter de blev de pepparkakor och kaffe i mängder! mums! filmen vi såg den hette nått och jag  snoza lite till den.
Jag och Karro  sommar 2008
I'm cold and white
I'm holding on
I'll try to breathe for you
I'm crying out
I'm singing loud
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0