snöstorm..

Hej!
På Waynes blev det kaffe, som vanligt och lika  gott som vanligt! Efter snacket på Waynes  blev det kolla nyårsklänning!  hittade jag nån ?  Nej, men nästan kan man säga kan inte bestämma mej hur jag vill ha, långärmad är ett krav.. sen  gärna i sammet och urringad i ryggen,  puffaxlar eller nått i sepets?  Hur svårt ska de vara, men är väl för mycket begärt? fy alltså kommer stå utan på nyårs! men  visst får Malin med sig nått hem, nått jag  egentligen inte behöver.. Kan ni gissa vad?  Jo skor.. Två par dessutom likadana nästan fast olika färg.
blev rädd idag också...  Ringde mamma angånde val av skor, mamma var irriterad på rösten och sa "pappa är på sjukhuset"...
I all hast köpte jag med mej båda skorna hem för att jag inte kunde bestämma mej.
när jag kommer hem säger mamma att pappa hade fått nått åt hjärtat! Jag kan säga att jag blev inte mindre orolig.Hon berättade att han var ute och skottade  snö sen hade han bara försvunnit, han hade alltså ringt  en vän och bett han  skjusa han till sjukhuset! Bara  för att inte göra henne orolig.  vad  tror  ni min mor blev när  han bara  var borta  i  efter  20 minuter? Han hade alltså stuckit i väg  själv utan att säga nått.. När han kommer hem efter  2 timmar, är det inget fel på han som tur är! Ibland så vaktar änglarna på en.
Kvällen har spenderats tillsammans med Karro, Emma och Tvn (Filip&Fredrik). Karro skulle till Klas, latmasken Malin orkar inte gå typ 800 meter hem så åkte den biten med Karro...
Vilka var snyggare då? Eller vilka ska jag ha kvar ?
I min ensamhet blir jag sakta insnöad.


/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0