Det mesta är minus sidan, igen..

lizzy kom tillbaka i torsdags, hoppas nu hon får ett nytt hem säger jag bara..  orkar inte skriva om de..
igår var jag på sjukan igen,  fick en remiss till umeå  ska kolla lederna hos en reumatiker, medeicin  något  för inflamation och någon till magen typ?
igår tog vi farväl av  Sofia vi  började med att äta på Allstar,  sen blev det mys hos Jenny med massage, skräckfilm (instängd2) hon  som ska redan nu på måndag flytta.. känns som helt fel varför redan? först Anton sen hon , dock ska  dom bli sambos och  bo tillsammans men ändå! Vi får  fara  ner och hälsa på ofta!!  Nu får jag ångest!  Nu är det väl dax snart för mej också att flytta?
Natten har inte heller varit den bästa vaknade kallsvettig av att ha drömt mardröm, blev våldtagen.. jag skrek och skrek,  ingen brydde sig ändå stod det tio st och tittade på..  något  mer säger jag inte.
idag  blir det att vänta  in arbetet. kl fem börjar jag och jobbar till halv tre. önska mej lycka till!
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0