rosa gillas

Idag skulle jag vakna halv 9, jo när  vaknade jag  halv 11..  stängde av mobilen i sömnen, blev ingen ridning på morgonen. Stan blev det istället och Waynes med Olivia, Daniel och Karro! blev också  att köpa present till julklappsleken!
efetr  stan blev det att  rida Pelle, han var snäll som ett lamm idag också!  efter  Pelle  blev det hopplektion med Prillan,  de  gick  bra de också, lyckad dag på hästfronten!  mindre kul var det att min hud på mitt ena finger sprack av svullnad nu har jag ett öppet sår...
Kvällen blev det skratt och julklappsleken!  flest nagellack vardet som delades ut förutom Annas  t-shirt, Daniels kortlek och mina trosor..
Hoppas de är varmare  än -21 imorgon iaf, jag vill kunna leva tack!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0