ont..

Dagen har tillbringats på stallet, Pelle var jätte snäll vi hoppade små hinder och de gick bra! Sen var jag med Felicia på stallet,  taxin kunde inte passa tiderna 20 minuter sen  när hon skulle komma  sen 20 minuter sen  när hon skulle hem.  Efter stallet hämtade jag upp mamma i stan, mot Royal och kolla på ridbrallor.. Som vanligt passade inga, antingen 1dm för att få igen i midjan eller fladder i rumpan eller benen..  Funderar hur felformad jag egentligen är?   rak som en pinne med kyckling  ben... inte direkt charmerande må jag säga..  känner mej  typ som en kyckling!
Alldeles nyss drog mina brudar + Daniel, nu sitter jag ensam, arg  och less på allt. Hur löser man alla funderingar i huvudet?  inte  som jag  gör nu i alla fall = inget?  sen har jag så ont i händerna att jag skulle kunna döda  någon... De klias, sticks, spränger och värker hela tiden, hjälp mej nu....
/m

Kommentarer
Postat av: Kjetilklara

Very useful information. Thank you!

2012-01-10 @ 11:59:54
URL: http://kjetilklara.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0