trött

hej!
man kan ju börja  fundera om man har flyttat till stallet?!  Den här veckan har jag varit på stallet mer än jag har varit hemma! och ännu mer  stall blir det imorgon, imorgon är det Luciashow på stallet, imorgon blir det utklädnad fart och skratt..  blir roligt att se  mina vänner leka  Harry Potter m.m.  Jag själv ska  rida  mini Ponny  och fäktas med klubbor. Har typ ont i huvudet Karro fick in en riktig fullträff på träningen..
Trött och slut i kroppen känns som om jag är  sjuk..  Kanske för att jag jobbade tills halv 3 och gick i säng 4, men första gången på länge gick de bra att jobba, fick pröva att vara lite i garderoben också! trots de känns det som om jag bra vill gräva ner mej i sängen och aldrig mer stiga upp. Ge mej lite motivation till livet tack.
kärlek övervinner allt.. man börjar ju tvivla på att de ens finns kärlek?
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0