energi över någon?

Ikväll har jag fått reda ut lite knutar ur garnnystanet, känns  bra! kändes som en plikt att lösa alla missförstånd och onda tankar. Synd bara att det blev så här hoppas de löser sig !  Orkar inte med sånt, nu förstår jag lite mer i vilken sitts du sitter. Jag kommer inte ställa mej på någon av era sidor, jag kommer att finnas på sidan om.
just nu är det jobbigt för alla, fan att det aldrig kan vara bra... det är ingen som vill att någon ska må dåligt eller hur?
Allt var bra på den tiden man hade brunt  hår, röd tröja och omatchande lilaröda sockar..  tiden man sov på stallet  varje  helg,  ringde  heta  linjen  och hade  bus kul...  på den tiden hästar  betydde allt och lite till.  Just nu är allt bara fel och jobbigt..  Låt mej bli i 13-14 års åldern utan ansvar och negativa tankar.  Låt oss spela tillbaka  bandet och glömma allt som har blivit knäppt, fel och onödigt.  Just nu har jag många tankar och känslor som måste lösas och är det inte 100% här orkar inte med mera.
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0