round it goes

Har krigat med rövhalebop en del av dagen. Dom fattar uppenbarligen inte vad jag menar men det verkar stämma nu, förutom att jag inte fattar hur jag kan ha haft en månadsräkning på över 500spänn. Tror jag är lurad.
Har även hunnit med att baka apelsinmuffins, sovit på soffan och promenerat en sväng med Freiya.
Och helt ärligt så klev jag upp klockan halv sju imorse, även fast jag inte hade något att kliva upp för. Kanske är jag äntligen utvilad och ligger inte efter med en massa sömn.
/K


Malin är taggad på livet

orsaken till varför man ska använda handskar vid blekning av hår


Kommentarer
Postat av: Lina

jag verkar iaf taggad över att david får upp min vinflaska haha!

2010-12-30 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0