Pretty pretty please...



Hej allihopa! :) Vill tipsa om Pinks nya låt, skitskön!

Listen and enjoy.

Ikväll blir det slapp och häng, somnade i soffan vid 3-tiden och sov till 5. Kan säga att under den tiden tror jag att jag glömt bort hur man lyfte på armar och ben, var helt handicapped. Tror att dagens ridpass kan ha bidragit lite granna också eftersom att jag red som en gris och kände mig som en cowboy när jag hoppade av. Tror även att Olivia hade samma syndrom :P

Dagens kommentar av vår ridlärare och Malin:

Malin säger om Prillan:

- Asså hon har varit en riktig sur***

Ridlärare:

- Jamen då är det ju också en som sitter på som också är det...

 

Haha jag och Olivia höll på att dö av skratt, hon var t.om tvungen att fråga mig om det hon hörde stämde :P

 

/JLo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0