On top of the world it’s beautiful

Året 2010 bara för att Karolin har lite att göra för att hon kliver upp alldeles för tidigt.

Bott ensam
Haft ansvar för två katter
Flyttat hem
Festat sjukt mycket
Festat med bara Malin ett antal gånger
Bränt alldeles för mycket pengar
Åkt till turkiet med världensbästa personer
Varit i solen och ätit opassande medicin=blivit knallröd i fejjan
Gått över från barn till vuxenreumatologen haft snyggaste läkarstudenten
Varit sjukt glad
Varit ledsnare än förr
Fått tråkiga besked
Bråkat i massor
Skrattat
Haft världens bästa vänner
Tagit studenten
Överskattat studenten och stod utan familj utanför kyrkan, nästan vägrat gå på skrindan
Vimlat runt på vimmelbilder
Haft ångest
Kört mer bil än någonsin
Fått inbrott i bilen, avstulen regplåt och besökt diket,nerplogad och sen uppbogserad
Gjort sjuka grejer och slutat bry mig så mycket om vad andra tycker
Fått bra besked
Tävlat med älsklingsPrimus
Övergett ridskolehästarna och gått över till privathäst
Gått kurser
Trillat av och blivit rädd
Magnetröntgat ryggen ingen kotkompression
Blivit tant och vill ha skyddsväst vid hoppning
Lyssnat på mer musiken än någonsin
Börjat tro att kärlek finns
Fått julklapp av jobbet
Känt mig vuxnare än förr
"Lärt" mig backa med släp
Lärt mig koppla släp


År 2010 har varit ett mycket bra år trots mycket motgångar och i början av året kändes det som att jag bara ville gömma mig och aldrig komma fram igen. Känns som att det är flera år sedan.
År 2011 fyller jag 20år, börjar studera Socionom i Umeå om jag fortsätter återstår att se. Planerar på att tävla med Ville om jag vågar återstår också att se. Hoppas på att få lämna rummet i källaren och äntligen få flytta hemifrån på riktigt. Hoppas på att mina vänner stannar kvar i skellefteå.
Det jag vet är att år 2010 avslutas med dom som jag bryr mig om mest.




Kommentarer
Postat av: A

naaw " börjat tro att kärlek finns":]

2011-01-02 @ 01:08:55
Postat av: Vslejxpvvddvvpxjelsv

Very interesting site --- quite informative

2011-05-05 @ 17:57:16
URL: http://vslejxpvvddvvpxjelsv.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0