När jag var ett barn talade jag så som ett barn, mitt sinne var så som ett barns och du vet, jag hade barnsliga tankar men vi är inga barn längre eller hur

Ikv har vi bytt lite julklappar hit & dit. Fick mig två nagellack och det gillas mkt!
Kände dock lite skuld, vilket många av oss borde göra. Karro var tvungen att fara hem tidigare men ingen verkade speciellt ledsen..
"Ursäkta? skulle inte du fara?"
"Jag kan hjälpa dig med jackan... och bilnycklarna"
"kan plocka ihop efter dig"
"Kan hjälpa till att putta på bilen så du kommer dig i väg någon jävla gång"
"Lycka till med bilresan hem..pfff"
"Jaha skulle du dra nu? ok."


Från en sak till en annan, blir så sjukt jävla less på vissa människor. Att vissa bara har orken att hålla på och jävlas, bara för sakens skull. Men vad ska man göra åt det, biter i allafall inte på mig längre. Puss.
Ge tillbaka sommaren, båttur, halsön, 25grader kl 21, lugnet, sommar åter igen.
/O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0