magic

Tjenis.
Just hemkommen från stan, kollat runt efter sista julklapparna men inget köpt. Blir sista minuten handling imorgon istället. Kollade synen, och alla som trott annat JAG SER SOM EN HÖK! Men har fått ögondroppar för jag ser ju faktiskt inte som en hök, utan mer som en mullvad. Bra iallafall att jag slipper lägga ut flera tusen på glasögon.
Och kvällen..? ja jennys försök att tagga alla till snöfotboll/madrassåkning hoppas jag misslyckas för jag tycker att det är en aning för kallt och isåfall stannar jag hemma framför öppna elden med en kopp varm choklad.

Dessutom har våran älskade Sofia nu lämnat skellhell.

/KAROLIN






Kommentarer
Postat av: sofia

JAG SAKNAR ER REDAN! <3 Ni är de bästa vänner jag någonsin haft.

2010-12-21 @ 10:14:49
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0