latare

Jag tror latheten är något som smittat ner även mig.
Borde egentligen plocka upp alla ridkläder från golvet, träna en hund, fara på apoteket. Men jag orkar inte.
Träningen idag gick väl sådär, lånar mig en skyddsväst och hoppas på det bästa som vanligt. Fick även lansarna, det var inga "pappersrullar" det var plaströr med glitter längst ut. Tror jag använder skidglasögon också. Jag erkänner, jag är rädd och tror allvarligt att årets luciashow blir min död. Det märks att jag blivit gammal nu, gammal och feg.
Ikväll är det finmiddag hos mig med resten.
/KAROLIN




Kommentarer
Postat av: Julianalma

I really enjoyed my visit. A great site

2011-03-24 @ 12:21:09
URL: http://julianalma.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0