Karolins 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tog studenten och partade sönder, blev arbetslös, jobbade inom hemtjänsten, jobbade som badvakt, flyttade hemifrån i ungefär 3månader och längtade hem, nu är flyttahemifrån det enda jag vill.

Har du några nyårslöften?

Tror inte det, isåfall var det troligtvis att träna mer eller något sånt. Höll det inte kan jag lova. Bla beroende på att när jag väl kommit igång med träningen fick jag älskade körtelfeber.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej inte det. Olivia jag väntar på att få låna erat barn!

Vilka länder besökte du?

Turkiet iår igen.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

11juni studentdagen annars är det där med datum inte något för mig.

Vad var din största framgång 2010?

Har inte haft någon framgång.

Största misstaget?

Mitt största misstag, har inte gjort något jättestort men många små.

Bästa köpet?

Ja ska väl vara min telefon, är den första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar och den jag spenderar mina dagar med.

Vad spenderade du mest pengar på?

Gissningsvis alkohol och utgångar. eller garanterat.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner såklart.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Just the way you are, Hey girl shake it shake it,

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Just nu känner jag mig ganska nöjd med mitt liv, men det har ändå varit ett ganska tungt år med många svåra val och människor som försvinner ur vardagen. Antagligen är det så det är att bli vuxnare.

Vad önskar du att du gjort mer?

Att jag inte skulle tagit allt så hårt och haft så mycket ångest, det blir som det blir tillslut.

Favoritprogram på TV

Criminal minds

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag var bakis efter valborgs, tävlade med älsklingshästen umgicks med mina vänner och fick en 1a placering i 90 klassen. En bra dag helt enkelt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Jag har ingen stil, men missbrukar stickade och för stora tröjor.

Den bästa nya personen du träffade?

Det måste ju bli Klas

 

 

 

/Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0