Hej

Jag känner att stämningen här på bloggen inte är den allra bästa, alla verkar vara lite deppiga.
Just därför ska jag deppa ner den ännu lite till... Idag blir det att vara stand in på tornerspelet = utpetade ögon, benbrott, revbensskador osv. Som Karro sa: erkänn att du bara vill vara med för att du ska få slåss, sad but true. Eftersom de andra verkar ha lite damp i kroppen så ligger jag risigt till då vi ska slå varandra med svärd på häst! Aja ni ser väl om vi kommer tillbaka.



Hoppas inte att det går såhär idag :S

Igår gick inte luciaträningen så himla bra om man säger så. Jag var inte på topp men men.. får ta nya tag idag istället.

/ Little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0