Gubben i lådan

Dagen började på stallet och lilla stjärt-Felix ville inte komma in från hagen, han tycker nog att han sprungit lite för mycket dessa dagar som jag haft han. Men fick tag i han efter han sprungit lite och jävlats. Det är tacken man får för att mocka skit där man tror att det bor ett vildsvin och inte en Felix...

Ridningen däremot gick bra :) Jättebra övning som behövs för oss alla tre (Malin, Olivia och Jag).
Det blev lite flummigt vissa stunder, bla Malin snackade lite för mkt och hon nämnde vissa gånger att hon var rädd vilket vi bara skrattade åt, vi var nog aningen trötta men tycker ändå vi skötte oss bra :)

På vägen hem var Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan.
När vi kom till refrängen råkade jag sjunga

Jag tog en smula för dig och fick en kula tillbaks, I don't blame her om man säger så! Hade jag fått en smula hade man ju inte blivit så nöjd...

Idag måste jag städa inför morgondagen, kände inte peppen för jag känner mig helt utarbetad, hoppas mamma köper alvedon innan hon kommer hem because I need 'em!! skämtaa ;)

Ikväll blir det Hellhamn på gräddhyllan hos Ms Karolin, hoppas man bara inte blir uppslickad av hennes hundar...

Ursäkta att jag skriver som en kratta men jag är flummarnas flumm idag.


Ha det fint!

Jennifer Lopez (hon visste ni inte skrev på den här bloggen va?) förlåt jag kan inte sluta flumma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0