från -20 till -1

whoo?   nej ..   jag är trött och sliten i kroppen men  pappa hämtade mej  hos karro i hamn, men vad händer när man kommer hem  jo..   man blir pigg. Tänkte som tidig kväll men blir  nog inte de idag heller. Nyårs har typ ångest  vad ska man ha på sig..
Nu har jag kollat överallt hittar inget som passar mej,  blir nog till att sy en egen? någon som kan erbjuda sig en hjälpande hand?
Dagen som har varit har jag spenderat  på stallet, planerat Luciashow, städat ur Lizzys gamla plats och städat skåp! förstår  dock ionte hur man kan ha 6 nästan 7 fulla IKEA-påsar med hästgrejor när man inte ens äger en häst, och rymma  grejorna iskåpet  förstår jag inte heller hur jag har  gjort!  Efter stallet  blev det hem och äta  tacos och  bli  upphämtad av Jenny sen begav vi oss mot Skelleftehamn.
Imorgon är det stallet som gäller, hästskötare är min nya grej!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0