Disturbia

Gårdagens kommentar:

Malin Anna Olivia och Jenny hemma hos  Jenny och gör iordning fika:

Malin: Asså ursäkta att jag bara sitter här och inte hjälper till.
Jenny: Nämen det är lugnt, du kan ändå inte göra något.

Jenny, Olivia och Anna tittar på varandra och as garvar.

Jenny: Nej, förlåt det var inte så jag menade men det finns inget över till dig att göra. Det är lugnt, sitt där du.

Ibland kan orden komma ut lite fel men kul hade vi iaf, alla kanske förutom Malin.

Nu till något helt annat, någon fler än jag som har skador sedan luciashowen?
Mitt nyckelben är helt freaky, fattar inte vad jag gjort.... :S
Sen har vi ju Olivia som har ont i nacken och Karro har ont i lilla rumpan (svanskotan) och Malins nacke verkar ha blivit 5 cm kortare... hårt det där hästlivet.

Idag blir det i alla fall att fara till Karro Barro och baka peppisar, mot kvällen bär det av mot backen och åka madrass, wish me luck....

Hoj
Jonken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0