de blir bara värre

God kväll..  god kanske man inte kan säga att den här dagen  och kvällen har varit. 4 timmars sömn, arg som ett bi.
dagen började med att  bråka med föräldrarna om min försvunna börs, red ut med brudarna hade Prillan de gick  väl bra tills på hemvägen när hon upptäckte att hon kunde bocka och sparka samtidigt, inget farligt tur att nån är glad iaf.  Min försvunna börs åter hittades i Karros  bil under sätet. dagen blev räddad, trodde jag..
Bakade lussekatter som blev råa inuti..  fick stressa till jobbet,  sämsta dagen hitintills, 33 gäster samtidigt och samma bord dessutom, jobbigt blev det. löste sig till slut när alla hade fått i sig lite mat. promenerade hem till Josefine, myste med Te. tur fick jag skjuts hem annars hade mina ben varit blåa, -19 grader. Huvva alltså. 
Inte min dag idag kan man säga.
Nu kanske de  är dax att hoppa i säng.  jobbig dag imorgon.. låt det vara varmare imorgon bara!
Ser inte fram i mot nästa vecka direkt heller, 1 dag som gör att jag måste stiga upp på morgonen, grattis.




Någon som är sugen på att hitta på nått?
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0