But my heart told my head, This time no, this time no

Blir liiiite irriterad. Klänningen från Nelly satt väl inte riktigt som jag ville. Alldeles för stor över axlarna och när man har en sådan kort rygg och en klänning som är djup baktill så går den gaaaaaaaaanska långt ner över ryggen. Hur som haver så ids jag verkligen inte byta eller något, kommer aldrig hitta en nyårsklänning så nu får jag ta nål och tråd och fixa till detta. Annars får jag väl se ut som ett jävla ök på nyårs och satsa på en någorlunda fin frisyr och sminkning.  Funderar att slänga över hela tjorvhåret på ena axeln som ungefär på studenten?

kom just hem från ännu en kväll med kusinerna och bror♥ Vi var på bio och såg en mkt sevärd film, The town.
Alla julklappar förutom en är köpta och lönen kommer in på kontot i övermorgon, känns väääldigt bra och nu blir det att spara inför en eventuell flytt till grannlandet.
P&L

/O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0