Borde veta bättre, borde lugna ner mig, borde ta en taxi hem Borde dricka vatten, borde gå o lägga mig, men kanske inte riktigt, äään

Mått skit hela dagen, inte kunnat äta någonting. Min kropp lever just nu på ingenting. Om det är magsjuka eller bakfylla är svårt att säga.

Blogginlägg av Emma
Mamma: Vad pigg du ser ut! Var du skötsam igår?

Mess från Josse: haha, du spydde hos malin, ute, i handfatet på station, i toaletterna, i och utanför en soptunna och i ditt eget hår! Fattar inte att du inte ville hem! haha


haha pinsamt, men jag gick verkligen all in igår och hade faktiskt roligt hela kvällen................
och mår bättre än förtjänat idag;) Lyckades dock supa bort mina saker och var lite väl generös med dricksen, men det är sånt som händer!


Hon verkar dock mått prima idag, vilket jag inte gjort och jag spydde inte i något handfat, soptunna osv. Kände mig faktiskt ganska skötsam på station. Men lite värre blev det hos Klas,
Dagens försök till middag blir en twisterglass och cola, sen får vi se om jag klarar av att umgås med någon eller om jag ska fortsätta sova i soffan. Bilden symboliserar hur jag känner mig.

/KAROLIN



Ni vet hur det är ibland när man bara vill vara så jävla nära men hur nära man än kommer är man aldrig tillräckligt nära?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0