24/12

gå ut  dan före julafton känndes konstigt men jag överlevde! igår provade jag  alla barens drinkar vissa var  goda vissa var mindre  goda!  igår ringdes de  taxis, igår hade jag för höga skor. igår hade jag inte ont någonstans, igår
styrdes dansgolv, igår blev jag imponerad, igår var jag glad.igår hade jag kul som fan  tack för en bra kväll Allstar!
Idag är de  julafton, idag ska de  öppnas paket, idag är jag ansvarig påstallet kl 8, idag äter jag frökuse och driker te till frukost, idag har jag svullna fötter så  jag inte kan vika tårna, i dag ska jag rida utan att ha ont i händerna eller fötterna, idag ska jag vara glad lika glad som i går kväll!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0