21 December och minus 13 grader.

hej hej,  jag  skulle  baka nu på morgonen/förmiddagen gjorde ordning  smeten stoppade in plåten efter  15 minuter skulle de var färdigt, tar ut plåten märker  att inget har hänt! Förstos hade jag  glömt sätta på ugnen känner mej lagomt irriterad och stressad ska vara  hos frissan klockan två,  hade som tänkt gå på stan och kika lite före men nu vet jag inte  om jag hinner de heller!
Min bror kommer hem idag från England,  pratade med han för någon dag sen och då var han jätte sjuk undra hur det är med han nu ? Det återstår att se, själv har jag har inte tid att vara sjuk så hoppas de inte smittas!
efter  frissan idag blir det äta sen stallet, sista  ridlektionen nu innan jul!  Hoppas de blir något roligt och att jag har Prillan!
Cindra och Magnus förra julen!



/malin





Kommentarer
Postat av: Albertailin

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-04-13 @ 10:20:17
URL: http://albertailin.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0