Resa tillsalu

Skulle kunna döda någon just nu!
När jag vaknade i morse såg jag ett sms från Olivia att vårat hotell ligger nästan 2km från centrum. Hon på resebyrån sa att det låg mitt i smeten vilket var anledningen till att vi tog hotellet. Imorgon ska jag in och klaga ska ha någon ersättning annars blir jag väldigt arg..................
Känner någon att den vill köpa resan av mig så får ni den för ett höstpris, bara 5000kr (seriöst) 7000kr och ni får mina fickpengar som jag har växlat till resan också.

Dessutom måste jag bestämma mig om jag ska fortsätta i ridgruppen till hösten, för dagen vi kommer hem är samma dag som det börjar om. Skolan måste jag också bestämma mig om. Jag får lite panik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0