No regrets!.....???

Så ändrar man sig igen då. Än är det inte måndag, blir kanske ett halvår med lite tänk ändå. Kan känna lugnet lite sådär. Ska kanske meditera lite till Anitha med H bandet, för just nu är jag så stressad av mig själv att jag snart börjar gråta. Låt mig vara 13år och tycka att matte är det jobbigaste som finns.

Ikväll blir det fest. Börjar först med en liten matbit med några av brudarna, sen vidare till Daniels 20års fest och sen shake it på Station åtta. Frågan är bara vad jag ska ha för skor när jag festat sönder varenda par och att hitta passande skor till mina korta tjocka fötter är inte det lättaste, blir nog converse som man vant sig med i turkiet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0