Hej sverige Hej!

Hemma i iskalla Sverige efter en vecka i 50gradig(iskuggan) värme.
Veckan har bestått av sol, bad, fest, dans, vadslagning mellan mig och malin, buss/taxiåkning, bråk, äta ute, nattbad, tequila, drinkar, lite sömn, mycket restid. Har varit skönt att få komma bort men är inte mer återhämtad än innan jag åkte så att säga.

Hotellet vi bodde på bjöd på konstig mat, ryssar, tyskar, retarded personal, pervers bartender, strömavbrott, lite städning, en handduk, massa katter

Nu taggar vi station på fredag, skiter i skolan nästa vecka och hoppas på att allt bara löser sig av sig själv!





.


Kommentarer
Postat av: Arne Beige

Vi borde köra vadslagning så det händer ngt på fredag, if you know what I mean ;)

2010-08-25 @ 16:33:51
Postat av: Karolin konung

jag kan SLÅ vad men kommer inte att INGÅ i något vad på väldigt länge

2010-08-25 @ 17:19:07
Postat av: sofia

Tack för en treevlig resa dude! :D SÅ HÄRLIGT ATT DU SKITER I SKOLAN OCH BESTÄKMMER DIG FÖR ATT VARA VÄRDELÖS OCH DÅLIG SOM JAG :D:D::D

2010-08-25 @ 19:11:49
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0