for a pessimist, i'm pretty optimistic

Gårdagen: Möhippa/svensexa
Trevlig dag med lekar på Boda Borg, där mitt lag var sämst och jag förstår ingenting av något rum och fattar inte hur barn kan klara av att förstå.
Sen fortsatte det med lekar, grill och badtunna. Inget alkoholintag för min del, kanske håller jag mig till turkiet, inte länge kvar nu. 17dagar sen ligger vi på playan.

Veckan: Jobb,jobb,jobb. (15dagar sen ledig(arbetslös) för att tänka positivt)

Sen vore det skönt att få njuta av sommaren litegrann, men nej ångesten för framtiden visar sig i panikattacker lite då och då.
Jag vill
Träffa nytt folk, göra något annorlunda, lämna skell ett tag. Men jag vill inte bestämma mig för vad jag ska göra åt saken.


kanske borde jag satsa på modell med tanke på att jag är väldigt snygg på kort. (not)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0