Bumpy ride

Att pressa sin kropp mer än nödvändigt är inte någon bra idé.
Cyklade som sagt bakis mer än en mil, sen släpade jag runt på hästar och barn i någon timme. Och efter det tjänade jag ihop lite pengar på hemtj i lövånger. Efter det styrde jag Saaben mot Jenny och somnade i hennes soffa och på hennes golv.
Idag har jag sovit på soffan sen tog jag mig till stan igen och åt på matfesten sen häng hos Olle.


Om någon har en etta till övers i vår vackra stad Skellefteå tveka inte att höra av dig till mig. Omedelbart.


Kommentarer
Postat av: j

HEHE du kan ta Robins när vi flyttar någon gång (förhoppningvis snart)... men den vill du inte ha för den är enooormt liten! Dock är det bra i hyra, 1200 kr/månad. Fast de är ju hyres så då måste man väl söka, man kan ju inte ge den till vem man vill tyvärr:(

2010-08-29 @ 22:06:33
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: Karolin konung

Du jag tar vad som helst, har Robin hyrt privat eller är det skebo?=)

2010-08-30 @ 08:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0