Sen en tid tillbaka...

Sitter och försöker få någon ordning på min anmälan till högskolan, men det går inte något vidare. Hoppas verkligen att jag kommer in i Umeå, om jag inte pluggar till hösten är risken stor att jag aldrig gör det.

Dagen har varit jobbigaste på länge, kom inte i säng så tidigt igår och dessutom så åkte jag till Hamn så jag var tvungen att kliva upp extra tidigt imorse. Jag höll alltså på att somna på varje lektion, dessutom så var mitt lås oöppbart och ingen vaktmästare tillgänglig så jag fick släpa med mig väska och jacka hela dagen. Vad som händer ikväll får jag se, kanske en promenad med moder och hundar, kanske något annat.


Just ja i helgen ställer jag och Primme upp i klubbhoppningen, på den hemskt höga höjden (1)70cm

Kommentarer
Postat av: Linussolveig

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-28 @ 11:10:42
URL: http://linussolveig.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0