Ring-A-Ling

Har varit på make up kurs, hon hade aldrig sett så böjda ögonfransar sa hon. Antar att det inte var något positivt på hennes tonfall, men jag kommer fortsätta att böja sönder ögonfransarna oavsett. Blev nöjd med sminkningen förutom läppglanset a la maria montezami. Själva sminkningen var inspererad av the Hills.
Just nu längtar jag efter mat, men är ensamstående med två katter så är det svårt att få tiden att fara och handla, så jag svälter istället.
Ikväll kommer Jenny och Anna hit och myser.

Med risk för att verka fjortis så lägger jag upp sminkresultatet taget med en ruskigt dålig webcam.

Kommentarer
Postat av: m

ruskit snyggt !! :D

2010-04-22 @ 22:26:00
Postat av: J

Raor!!!! ;)

2010-04-25 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0