Put it in a love song

Har varit arg och förbannad sedan klockan sju igår kväll och ordvalen har inte varit de vackraste man kan komma på. Min mormor tycker att det är bra att jag kan vara arg, det tycker nog inte min mamma och pappa.
Nu har jag iallafall införskaffat allt som är nödvändigt för att fungera men som idiothuvudet tog. Gick väl på 500-600kr, kändes lite surt. Dessutom har polisen ringt, de kan inte göra något så länge jag inte har regnr på bilen, ska man kanske börja ta lagen i egna händer eller!??! Vet alltså namn, adress och telefonnr till tjejen i bilen. Lata poliser kallar jag det.

Fick fara hem från engelskan för att ta mig hem idag överhuvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0