Nice Guys Finish Last

Eftersom att jag går lekskola så har vi lekt ute idag. Vinterspelen i Vitbergsbacken. Vi hade stafett med bobbar, bowling med oss själva plus madrass och flest på en madrass. Riktigt roligt, synd bara att solen inte ville vara med till 100%. Kan tillägga att mitt lag kom sist, om jag inte minns helt fel.
Nu har jag gjort bort att skicka räkningarna till Erika och engelska läxan. Borde ta itag med utvärderingen om PA och svenska uppgiften men jag tror att jag far ut och springer eller går i stället.

Sen börjar jag tveka på vilken läggning S har egentligen......???



Kommentarer
Postat av: sofia

Haha skit då, jag som tyckte att Anton var en sån jävla bra täckmantel..

2010-04-15 @ 19:35:46
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0