monki

Gårdagen var mycket trevlig, klev upp klockan 6.00 sen begav jag mig till bilbeskitningen och besiktade pärlan. Inga anmärkningar, efter det plockade jag upp Jenny, Olivia och Malin och vi körde mot Luleå där det blev en heldag med shoppning och foccacisa(?). Vi hann även med att träffa Magda och se hur hon bor nu. Hemresan sprängdes trumhinnor och högtalare. Och på kvällen blev det chillkväll hos mig, då somnade inte jag utan Jenny !!!
Idag ska jag ta mig till skolan för att hämta hem cykeln som frös fast för typ 3veckor sen, hoppas att den är kvar. Sen ska jag rida Ansi och köpa färg till väggen, vad kvällen bjuder på får vi se.


det här plus ett par solglasögon fick jag med mig hem igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0