Men fredag är ändå den dagen som känns bäst....

gårdagen bjöd på en bilresa till och från btk. Att Olivia mest satt och sa att hon inte såg något gjorde inte mig mindre åkrädd. Själva festen hade garanterat varit roligare om man intagit alkoholhaltiga drycker, men vi var nyktra och trista igår men det tackar jag för idag. Idag så ska jag ta CYKELN in till stan där jag ska möta Jenny och Malin. Efter det ska jag rida ut en sväng men Ansan. Kvällen blir tidig då det är dags för högskoleprov imorgon, 8.10 till ca 16.30.


Kommentarer
Postat av: Toreira

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-06-15 @ 09:01:21
URL: http://toreira.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0