I love just who you are..........

Mysig kväll med världens bästa tjejer igår. Först såg vi talang sen åkte vi till Vitbergsbacken och grillade olika saker. Som Sofia skrev i sin blogg så kan man nästan inte njuta av sånt som är mysigt. Om några månader så kommer allt vara helt förändrat, man kommer inte att träffa folk som man nu träffar dagligen. Det känns hemskt, men det kommer säkert att bli bra ändå.

Idag har jag tävlat med Primus första gången. Var egentligen tänkt att jag skulle starta 70cm men det slutade med att jag hoppade 90cm istället. Och så fin har han nog aldrig varit, han bjöd på varenda hinder och inte så många konstiga språng. Men jag måste verkligen lära mig att rida när det är tävling, min hjärna och kropp stänger som av. Det blev iallafall en 2a plats :)
Ikväll så blir det troligtvis mys med klassen.



Kommentarer
Postat av: m

fula jävlar ;)

2010-04-17 @ 20:35:40
Postat av: sofia

AAAAAAAAH. jag älskar er brudar

2010-04-18 @ 18:37:43
URL: http://sofiiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

lovelovelove

2010-04-19 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0