Helv*tes j*vla

Jag är så fruktansvärt förbannad på två personer i skellkommun just nu så ni förstår inte.
Vem är så dum att man slår sönder en bilruta på en bil tar en väska och kör därifrån när folk ser på. Kvällen har alltså spenderats med att ringa polisen och spärra kort. Bilens nästa äventyr blir att byta fönsterruta. Jag kommer att gömma mig tills jag har råd att köpa nytt smink som fitttjuven tog, och tur som fan att jag har ett pass också annars hade det blivit ingen utgång på fredag.
De fick dock inte ut så mycket av att sno min väska, en gammal skinnjacka som de inte kommer kunna använda eller sälja utan att jag kommer märka det eftersom den kommer från Bryssel, en börsch med massa oanvändbara kort (kanske vill de sitta och titta på mitt ansikte på körkortet, vem vet), smink som typ var slut, en ögonfransböjare och en skabbig väska som var av plast. Men visst kanske ser de mer värde i grejerna än vad jag gjorde?
SJUKT ONÖDIGT IALLAFALL, HITTA PÅ NÅGOT ANNAT ATT GÖRA IDIOTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0