Sports camp

Kaotisk dag, sports camp, alla 4-6 klassare i skellefteå skulle idag få prova på typ 30 olika idrotter. Blev givetvis satt på stallet, och nu är min hjärna tom. Ingen unge hade någon koll på någonting, och vi hade inte koll på något heller. Bussar var försenade och vissa barn skulle till vitberget mycket tidigare än andra. Idéen om dagen var smart men bättre planering nästa gång vore bra. Förresten missa inte the movistar Karolin på tv. På förmiddan var tv och tidning och hela köret där och skulle filma och ta kort. Kan du göra om det? seriöst, ungarna fick hoppa upp och ner från hästarna bara för att de skulle få det bra filmat. Sen verkar de inte fatta att hästar inte är leksaker utan de kanske är rädda för grejer som ser ut som ufon och man ska faktiskt inte lysa med en lampa rakt i ögonen på en häst. Att ingen föll av var en himla tur.

Har äntligen blivit frisk, så imorgon kör jag igång igen, hoppas friskheten håller i sig. Kände att en inflammation i armbågen var väldigt nära, men jag smorslade in mig i zon och nu känns det prima.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0