slut

Helt slutkörd Karolin. I morse blev det promenad med mamsen och hundarna på ca en timme, började inte förrän klockan två så jag kunde ta en sen buss. Men den var då försenad så jag fick powerwalka till skolan från stan för att hinna. Hittills är det 8053 steg, borde inte bli något mer för jag kommer nog sitta i soffan resten av kvällen. Kom iallafall nyss hem från badhuset var och simmade ungefär en timme. Gud så jobbigt det är, har verkligen inte lika mycket ork som när jag var liten och simmade hur många dagar i veckan som helst. Det var också ganska jobbigt att ha lånade simglasögon från en elvaåring, och särskilt snyggt var det inte. Men jag vägrar ligga och simma i en bassäng i en timme och ha röda ögon hela kvällen. Imorgon blir det en riktig hästdag, specialidrott på morgonen sen vidare till Chirren, ingen lektion på skolan känns superskönt.
K.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0