Nipaxon hjälper mig igenom dagarna

Sjukdomar här på bloggen märks av. Hade tänkt starta upp och riktigt seriösträna i veckan. Oväsentligt i min värld just nu, hostar så jag håller på att kräkas och ryggen värker som bara den!  I stället blir det en förberedning inför vad som komma skall. Tränade ganska hårt i 10dagar i streck, inget tips när man är sjuk! Att träna bort träningsvärken är inte heller en bra filosofi.

Ska iallafall Fixa följande saker..
♦Träningsprogram
♦Träningsdagbok
♦Träningskort på Aerobicsstudion
♦RE-KO comeback
♦Mental-träning CD
♦Hitta min stegräknare

För att kunna riktigt följa och planera har jag nu inskaffat en almanacka, skrivit in jobbtider, körkortstider. Utifrån detta är det bara att planera träningar och hur jag ska klara av skolarbetet samtidigt. RE-KO kanske känns riktigt aktuellt nu med tanke på vad som försiggår i min rygg och nacke. Träningskortet får dock vänta tills jag blivit frisk. Blir istället lugna promenader så man inte får upp pulsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0