Men visst

Hela börschen var ju försvunnen. Spärrade kortet, ringde och polisanmälde och en massa tjaffs. Det SISTA jag gör är att ringa och kolla om de hittat någon börsch på station. Jo visst hade dom det, alla samtal i onödan. Men hur skönt som helst att den hittades, körkort, idkort och betalkortet var kvar. Men givetvis inte pengarna. Tanten på polisstationen undrade om jag var säker på att någon stulit den, och om det var någon i närheten av mig. Hallå jag var liksom ute bland alla 18åringar i hela skell klarat att det var mkt folk runtom!!

Idag tänkte jag försöka få mig ut på joggingtur, sist var ju i fredags broarna med Jenny som resulterade i en DÖD Karolin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0