förlåt gud....

....ty jag har syndat. Sitter och våldtrycker i mig godis. Kan bero på mitt blodsockerfall. Fredag får bli min onyttiga dag i veckan. Känns som jag mest har spenderat min dag i bilen, körde till skolan, skulle köra till golfen men då varken jag eller mina medpassagerare hade någon större koll vart jag skulle svängt så hamnade vi nästan i bureå. Det finns ingen vändplats på e4an har jag upptäckt. Men vi tog oss iaf till golfen och var inte alltför sena. Sen blev det till maxi och handla mat till fjällvandringen. På maxi klarade jag mig från godishyllorna, men efter att ha skjutsat ellen, maja och jenny till stan och sen köra hem så blev det lite onyttigheter.
Kvällen blir på stallet, som alla andra fredagskvällar de senaste åren (snälla en annan riddag tack!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0